Friday, July 28, 2006

MARATHONNETJE LOPEN?

Dinsdagochtend 18 juli 2006 stelde WZ mij de vraag: "Wat zou jij er van vinden om de marathon van New York te lopen, niet die van november 2006 natuurlijk -dat is te kort dag- maar die van 2007? Een dik jaar trainen met professionele begeleiding en dan een weekje New York". Natuurlijk heb ik wel eens gedacht aan een dergelijke heroïsche daad, maar nooit de juiste trigger gevonden om deze gedachten in daden om te zetten. Ik heb de bouw van een loper, maar ik hou niet van lopen. Ik ben nu 42 jaar en het is eeuwen geleden dat ik heb hardgelopen. Ik heb trouwens nooit de fun of romantiek ingezien of de vrijheid gevoeld van de "loneliness of long-distance runner", dus dat kan nog lachen worden. Maar toch blijft het een mooie uitdaging: "Als WimLex en die van Froger het kunnen, moet het mij toch ook lukken", zei de gek. Overleg met het thuisfront geeft snel de doorslag. Lou vindt het helemaal stoer en dus is het besluit deel te nemen snel genomen. NYC, HERE I COME!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home