Wednesday, April 11, 2007

VAN VOOR AF AAN *** NOG 206 DAGEN

Pepijn Wigmans Poeladvies Steltman Marathon New York 2007
Ik was er duidelijk helemaal uit. Gisterenavond bij het omkleden kon ik mijn loopschoenen en mijn sensorband van mijn hartslagmeter niet meer vinden. Loopschoenen waren dankzij Lou weer snel boven water, maar de band is nog steeds zoek. Voorlopig kan ik wel zonder hartslagmeter, want ik wil heel rustig de training weer gaan opbouwen. Gisterenavond begonnen met een halfuurtje in een sluimertempo met om de 5 minuten een stukje lopen, rekken en strekken: Ontspannen rondje zonder pijn of stijfheid in rechterenkel. Ik denk dat ik dit tempo maar eens rustig ga uitbouwen naar de Halve van Leiden op 10 juni 2007.
Om de dag de training met 1 minuut verlengen tot 4x 25 minuten met 5 minuten lopen rekken en strekken tussen de rushes door met af en toe een intervaltraining. Moet lukken!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home