Tuesday, August 15, 2006

TESTLOOP

Hoogste tijd om de nieuwe loopschoenen te testen. Gelijk maar een - voor mijn doen - ambitieus rondje ingepland, het Rondje Oegstgeest zoals ik het noem (Rhijngeester-straatweg- President Kennedylaan-Abtspoelweg-Warmonderweg-Leidsestraatweg-Geverstraat). Op het internet de afstand van dit rondje gemeten en kwam uit op ruim 5 kilometer (leuke site om routes uit te stippelen).

Zondagavond bij het vallen van de nacht op pad gegaan. Wat mij meteen opviel was de het dempende vermogen van de schoen. Echt een verademing, want op mijn tennisschoenen voelde ik mijn knieƫn bij iedere stap. Toont maar weer eens aan hoe belangrijk goed materiaal kan zijn. Het rondje Oegstgeest redelijk ontspannen binnen het half uur afgelegd. Voelde tijdens de loop wel nadrukkelijk mijn liezen, maar dat zal er wel bij horen.

Al met al een geslaagde test voor loper en schoen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home