Wednesday, October 17, 2007

DE DUINEN IN..........

De week na de 30 van Almere geen stap gelopen. Het leek mij een goed plan om even pas op de plaats te maken om zondag 7 oktober 2007 weer fris en fruitig weer aan de start van de halve marathon van Haarlem oftewel de ZilverenKruis Achmea Loop 2007 te verschijnen. Het zonnetje scheen volop die dag. Andrew en ik begonnen redelijk rustig. Na 5 kilometer liepen wij in de buurt van de man met de 2 uur ballon. Gedurende het zware middenstuk van het traject door de duinen met veel klimmetjes bleven wij in de buurt van deze haas lopen. Vijf kilometer gingen wij versnelde wij iets en boekten wij steeds meer winst op het 2 uur-schema en haalden alleen nog maar lopers in. Het ging super. Zelfs enkele oplettende toeschouwers merkte op: "Die twee lopen nog soepel, zeg!", en zo voelde het ook tot de laatste kilometer. Toen ging ik de duinen toch duidelijk in mijn knieƫn voelen en moest ik bij Andrew op sleeptouw. Toch samen de finish gehaald in 1.56.20.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home