Monday, September 24, 2007

VERKOUDEN

Ik loop al anderhalve week een beetje te kwakkelen en dat loopt mijn trainingsschema in de voeten. Het weekend van 15 september hebben de trainingsactiviteiten volledig stilgelegen vanwege een allerlei feestelijke activiteiten zoals een etentje in Oud Sluis van Sergio Herman met de familie Brom en verjaardag van Gumi op landgoed Oosterbeek. Druk, druk, druk en ondertussen sloeg de algehele malaise meer en meer toe. Dinsdagavond toch de schoenen aangetrokken en een flinke duurloop van ca. 22 kilometer gemaakt. Het was een zware tocht; ik had zware benen en het vies regenachtige weer maakte het er niet makkelijker op. Na ruim 2 uur en 20 minuten kwam ik redelijk afgebekt thuis. Vrijdagvond opnieuw een duurloop ingezet, maar dat werd helemaal niets. Het voelde vanaf de eerste kilometer niet goed; ik was kortademig, 't voelde zwaar op de borst en de benen voelde slap aan. Na 5 kilometer vond ik het welletjes en ben naar huis gelopen. Het afgelopen weekend alleen maar verkouden geweest met hoofdpijn en vandaag voelt het allemaal niet veel beter. Kortom alleen maar kommer en kwel, gejammer en weeklacht. Tijd voor een Citrosannetje en een warme deken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home