Monday, February 05, 2007

RUSTIGE WEEK

Week 5 is het al met al uitgelopen op een omvangrijke week als het om afgelegde kilometers gaat. Inclusief de gezamelijke training had ik in 4 dagen ruim 27 kilometer in de benen en dat is best veel in deze fase van de opbouw. Mijn streven is om het in week 6 iets rustiger aan te doen in kilometrage te beginnen op zondag.

Zondag zelf was een drukke dag. Eerst Loes (Egypte) en uiteindelijk ook Paul (Uruguay) opgehaald van Schiphol en thuis afgezet en vervolgens naar Oud-Beijerland gereden voor de verjaardag van mijn zus Adrianne. Wij waren uiteindelijk pas na tienen thuis. Pepijn was gelukkig al in de auto in slaap gevallen, want die moest de volgende morgen gewoon weer naar school.

Ik had het hele weekend al last van stramme spieren dus besloot ik ondanks het late tijdstip toch nog een klein stukje te gaan 'uitlopen'. Een parcours van 4 kilometer afgelegd in 4 Z1-ers van ca 5 minuten afgewisseld met een wandeltempo. Binnen half uurtje uit en thuis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home