Saturday, January 27, 2007

PROGRESSIE



Zondag 7 januari met de familie Brom naar de Winterefteling geweest. Het was lang geleden dat ik in kaatsheuvel was geweest, maar het park had ondanks al de nieuwe attracties die er in de loop der jaren waren bij gekomen niets ingeleverd van de look and feel, die ik als kind in mijn geheugen had geprent: Een wandeling door het sprookjesbos is nog steeds een feestje voor jong en iets ouder, maar ook andere atracties als het PandaDroom, de sneeuwglijbaan in het Kinder Winter Wonderland en natuurlijk het stroomtreintje waren favoriet.

Na zo'n fysieke dag sjokken, wandelen en rondhangen was ik blij dat het trainingsschema een rustig begin kent. Na thuiskomst omgekleed en gaan lopen (10 in 5x4 Z1 1:30 wandelen 10 uit). Voelde duidelijk dat er al een paar kilometer gewandeld was. De rest van de week strak aan het schema van Henk gehouden en ik voelde gewoon de progressie in lijf en leden . Zondag 14/1 liep het gewoon fantastisch ( 10 in 4x8 Z1 1:00 wandelen 10 uit). Inmiddels liep ik met mp3-speler en liet mij meeslepen op de ritmes van o.a. de Foo Fighters, Live, Macy Grey en natuurlijk Motorhead. Zo is lopen nauwelijks een straf te noemen.
Marathon New York 2007 ATP sponsorloop Poeladvies Steltman

0 Comments:

Post a Comment

<< Home