Thursday, May 24, 2007

BESTE WIM,

Fijn dat je weer belastbaar bent. Voorzichtig optrainen, denk aan je cardio in de sportschool. Door een goede conditieopbouw kunnen we het gat nog dichten. Ik wil je bijstaan met een aangepast loopprogramma. Loop op een zachte ondergrond, het werkt schokdempend.

Ook positief dat Aad weer terug is. Mogelijk heeft het hardlopen de oorzaak van de embolie versnelt. Ik denk dat mijn vermoeden wordt bevestigd en dat er al langer iets heeft gezeten vandaar de hoge hartslag. Ik ben benieuwd naar het NY traject. Hij moet daar zelf over beslissen.

Martijn moet ik afremmen, die is te gretig. Ik kom daar vrijdag wel op terug.

Programma vrijdag een duurloop van ± 1:40 tempo rond 6:00 / km. Ik loop dat feilloos.
Mijn gedachte gaan uit naar het volgende rondje:

Vanaf het kantoor aan Kopperwetering via:
· Weipoortseweg tot aan het einde rechtsaf:
· Kerkpad door het weiland naar het dorp, rechtsaf:
· Langs het watertje ( tijd controle punt, eventueel rechtsaf,terug langs het sportcomplex)Indien tijd over:
· Einde het dorp uit, tijd controle punt, eventueel rechtsaf Heinekenpad, anders de A4 over.
· Door Park Cronestein richting spoor.
· Via het industrieterrein (nabij JVC) terug.
Elke 25’ wandeldrinkpauze.Neem flesjes mee!

Wat betreft deelname aan de Leiden Marathon wil ik graag voor Ronald McDonald Huis Leiden lopen.

Tot vrijdag.
Henk

0 Comments:

Post a Comment

<< Home