Wednesday, October 17, 2007

OVERBELASTE KNIEËN

Ik heb toch iets te enthousiast door de duinen gehobbeld, want mij knieën geven de week na Haarlem aan het zat te zijn met al dat geloop. Dat heeft duidelijk zijn weerspiegeling in mijn hoofd. Ik ben het lopen helemaal zat: Klaar, Finished, Basta, finito; nooit wil ik meer het loneliness of the long-distance runnergevoel hebben; schoenen aan de wilgen; weg met continue pijntjes in knieën, heupen en achillespezen; heerlijk "ongezond" lui onderuit op de bank voor de buis, dat wil ik!!! Van mij mag die marathon van New York vandaag nog beginnen. Na de finish laat ik mijn loopschoenen ergens achter op Ground Zero, een mooi symbolisch gebaar, vind ik zelf . Ik heb geen zin meer om te trainen (en heb ik ook al twee weken niet gedaan).

Nu weer een week verder wil ik mijn schoenen nog steeds achterlaten op Ground Zero, maar ik heb mij inmiddels wel ingeschreven voor de Halve van Egmond op 13 januari 2008: Waarschijnlijk mijn laatste loop-stuiptrekking...........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home