Monday, February 26, 2007

WEEKENDJE VAN HUIS

Villa Rosy, Caïro






Zondagavond 18 februari - na een weekend door Nederland te hebben rondgecrost met hoogslaper met glijbaan voor Pepijn en inventaris voor Villa Rosy in Cairo in de achterbak - wilde ik een extra sprongetje maken in de training. Hoewel de trainer regelmatig waarschuwt om geen trainingsinspanning in te halen, zag ik deze actie meer als het nemen van een voorsprongetje op het basisschema. Ik liep de deur uit met het idee om 3 “Rondjes Oegstgeest” te lopen (ca. 16,5 km). Het nomadenbestaan van de afgelopen dagen had er echter zwaarder ingehakt dan ik dacht: Het liep letterlijk en figuurlijk voor geen meter en ik keerde na 1 voltooid rondje weer huiswaarts.
Marathon New York 2007 ATP sponsorloop Poeladvies

0 Comments:

Post a Comment

<< Home