Thursday, October 18, 2007

TAPERING OFF

Op de massagetafel afgelopen "Black Friday" had masseur Guus - in het verleden zelf een verdienstelijk loper- mij op mijn hart gedrukt de trainingen deze laatste weken voor New York niet te versloffen. Ik moest volgens hem regelmatig blijven trainen om niet alle inspanningen van de afgelopen 10 maanden te niet te doen. Met deze worden in mijn achterhoofd heb ik mij er in deze week vóór de Halve marathon van Amsterdam 2 keer toe kunnen zetten de loopschoenen aan te trekken voor een rondje van 12 en 15 kilometer. Liep na het debacel van vrijdag best soepel, nauwelijks last van mijn knieën. Ik kon best een hoog tempo draaien met een gemiddelde van 5 minuten per kilometer; nog even en ik loop de marathon binnen 4 uur. Eerst zondag de Halve van Amsterdam en daarna verder afbouwen tot NEW YORK.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home