Friday, June 08, 2007

WEER 6 GRADEN ERBIJ

Die weermannen en -vrouwen kunnen er echt niets van! Hebben zij mij gisteren enorm blij gemaakt met een maximum temperatuur op zondag van 21 graden, vandaag laten ze het kwik al weer oplopen tot 27 graden. Zullen zij mij morgen wel weer verrassen met een temperatuur van 22 graden met flinke bewolking en 60% kans op neerslag om op de ochtend voor de wedstrijd keihard toe te slaan met temperaturen boven de 30 graden zonder een wolkje aan de lucht. Ik bereid mij in ieder geval voor op een bloedhete slijtageslag, dan kan het alleen maar meevallen. En aan alle Krolletjes, Hondjes, Paulusmaatjes en Leurtjes wil ik zeggen: Ga lekker dansen on ice, with the stars, on the air, with a mis(s) maar val ons niet lastig met al jullie nonsense voorspellingen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home