Monday, October 22, 2007

ING AMSTERDAM HALVE MARATHON 2007



Zondag samen met Andrew de Halve van Amsterdam gelopen als laatste testloop voor New York. Lekker gelopen mede dankzij de leuke ambiance langs een groot deel van het parcours. De hele halve marathon puur op gevoel gelopen en gezien de geregistreerde tussentijden heel goed opgebouwd. Erg leuk om te finishen in het Olympisch Stadion! Bekijk de beelden!

Uitslag ING Amsterdam Marathon 2007
Startnummer 29374
Naam Wout Wigmans
Woonplaats Oegstgeest
Tussentijden
8,9 km 48:05
13,9 km 1:14:35 (26:30)
18,9 km 1:40:23 (25:48)
Netto eindtijd 1:51:12
Snelheid 11,382 km/uur


Mijn relatieve finishpositie in het totale deelnemersveld van de Halve marathon



Op de foto lijk het erop dat ik het niet zo goed naar mijn zin hebt en dat ik met dat bleke bekkie ieder moment de schoenen van een onschuldige toeschouwers kan bedelven onder een laag half verteerde bananen maar niets is minder waar: Ik voelde me de hele 21 kilometer helemaal top en steeds in staat om weer iets te versnellen.

Ik moet nog wel even langs de kapper voordat ik in het vliegtuig naar New York stap.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home