Monday, July 02, 2007

TIJD VOOR EEN BREAK

Maandag na het weekendje weg de training weer opgepikt en 3 rondjes Oegstgeest (ruim 16 kilometer) gelopen in 1:25 uur. In het begin liep het een beetje stram maar door een rustige opbouw liep het steeds beter. De laatste 5 kilometer gingen super binnen de 23 minuten. De woensdag daarop liep het totaal niet. Ik had al twee dagen een wat geirriteerde en overgevoelige linker achillespees en dat speelde tijdens het lopen te veel door mijn hoofd. Wat in je hoofd zit voel je extra en ik ging tijdens de eerste kilometers steeds meer pijntjes voelen in mijn linkervoet. Na 6 kilometer vond ik het best en ben gestopt en naar huis gewandeld. De afgelopen 5 dagen rust genomen en ik wil die rustpauze nog met 5 dagen verlengen. Wellicht dat ik morgen nog wel de sportschool in duik om wat oefeningen te doen en de conditie op peil te houden. Vrijdag 13 juli is de laatste gezamelijke looptraining vóór het zomerreces gepland en dan wil ik weer heel & topfit van de partij zijn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home